آندروید
| سایت تخصصی دانلود بازی برنامه نرم افزار آندروید با لینک مستقیم |
GO Launcher EX

GO Launcher EX

اگر از محیط گوشی خود خسته شده اید و دنبال تنوع هستید ما به شما یکی از محبوبترین برنامه های لانچر آندرویید یعنی Go Launcher EX را معرفی میکنیم. از ویژگی های این برنامه میتوان به صدها تم اختصاصی (باید با سلیقه خود دانلود کنید)، کار کردن روان و سریع، نوار وظیفه قوی، پشتیبانی کامل از widgets و... اشاره کرد.



ادامه مطلب(دانلود و تصاویر محیط برنامه یا بازی)
تاریخ: پنج شنبه 11 اسفند 1390برچسب:direct download GO Launcher EX 2,81 Final, free download Launcher for android, free download GO Launcher EX 2,81 Final, galaxy tab, با لينک مستقيم, لانچر زیبا و معروف xperia neo, لانچر زیبا و معروف جديد htc, لانچر زیبا و معروف جديد آندرويد, لانچر زیبا و معروف جديد اندرويدGO Launcher EX 2,81 Final, لانچر زیبا و معروف جديد براي galaxy note, دانلود آندرويد, دانلود با لینک مستقیم GO Launcher EX 2,81 Final, دانلود لانچر زیبا و معروف GO Launcher EX 2,81 Final, دانلود لانچر زیبا و معروف اندروید GO Launcher EX 2,81 Final, دانلود لانچر زیبا و معروف htc sensation, دانلود لانچر زیبا و معروف آندرويد با لينک مستقيم GO Launcher EX 2,81 Final, دانلود لانچر زیبا و معروف رايگان آندرويدGO Launcher EX 2,81 Final, لانچر زیبا و معروف galaxy s2, لانچر زیبا و معروف htc, لانچر زیبا و معروف nexus, لانچر زیبا و معروف آندرويد galaxy tab, لانچر زیبا و معروف xperia ray, لانچر زیبا و معروف براي sensation xl, لانچر زیبا و معروف براي xperia arc s, لانچر زیبا و معروف جديد desire, لانچر زیبا و معروف جديد hd2, لانچر زیبا و معروف جديد htc, لانچر زیبا و معروف جديد آندرويد, لانچر زیبا و معروف رايگان galaxy tab,
ارسال توسط مهدی
Angry Tarzan

Angry Tarzan مهارتهای تارزان استفاده کنید و موانع را از بین ببرید و به گوریل ضربه بزنید! این جانور بزرگ هر کسی را که میبیند به بیرون از جنگل پرت میکند و کسی جرئت مقابله با او را ندارد جز تارزان بزرگ!

ویژگیها:

  • 30 مرحله
  • گیم‌پلی ساده براساس Drag & Drop
  • مکانیک فوق‌العاده
  • به روز رسانی ماهانه

 



ادامه مطلب(دانلود و تصاویر محیط برنامه یا بازی)
ارسال توسط مهدی
Meltdown on Mars

Meltdown on Mars

شما آخرین بازمانده از مستعمره نشینان انسانی بر روی مریخ است. استراتژیک شما باید از بین بردن گروه بیگانگان بدون هیچ رحمی میباشد. پول را برای خرید و نصب برج اسلحه خودکار، تقویت سنگرها،مین های ویرانگر و انواع سلاح های کشنده، جمع آوری کنید.
به یاد داشته باشید که از پایه ها و زمین را به نفع خود استفاده کنید.
Meltdown on Mars فعلا از تبلت های Tegra پشتیبانی میکند و برای گوشی های Tegra نیز در آینده پشتیبانی خواهد شد.



ادامه مطلب(دانلود و تصاویر محیط برنامه یا بازی)
ارسال توسط مهدی
MAGIX Camera MX

MAGIX Camera MXآنچه بیشتر از دوربین اصلی گوشی خود می خواهید! از ویژگی های بارز این نرم افزار سرعت و کیفیت بالای آن در تصویر برداری و داشتن افکت های تصویری پر کاربرد هست و توانایی آنلاین به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی مانند Facebook ، Twitter و… است.



ادامه مطلب(دانلود و تصاویر محیط برنامه یا بازی)
ارسال توسط مهدی
ارسال توسط مهدی
Gaia GPS

Gaia GPS

بصورت آفلاین نقشه راهها و فضاهای باز را در گوشی خود داشته باشید. اگر در جایی گم شدید با استفاد از Gaia مسیر خود را پیدا کرده و به مکانی که میخواهد بروید. Gaia به شما اجازه میده تا نقشه ها رو دانلود کند تا زمانی که اتصال به اینترنت ندارید از آن استفاده کنید. در ادامه با سایر ویژگی ها این برنامه آشنا شوید.




ادامه مطلب(دانلود و تصاویر محیط برنامه یا بازی)
ارسال توسط مهدی